Annan buk/huv på srx

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
finns det någon som man kan få dit utan att såga bulken i småbitar??? typ edge huv/buk?? skulle vilja modda såpass att det inte syns att det är en yamaha...
 

seanbanan

Välkänd medlem
8 nov 2008
538
0
16
Haparanda
förstår att det känns surt att köra yamaha, men att försöka få den att se ut som ett annat märke var fan lite överdrivet :D

njae har ingen aning faktiskt... men lägg upp ett projekt här på projektdelen om det blir nått iaf :D
 

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
förstår att det känns surt att köra yamaha, men att försöka få den att se ut som ett annat märke var fan lite överdrivet :D

njae har ingen aning faktiskt... men lägg upp ett projekt här på projektdelen om det blir nått iaf :D

haha vafan va d där för ***** påhopp?? :p

det var ju bara som så att min tanke på att höja styret på min srx ballade ur rejält när jag klev på en veckas ledighet, så numera så har den tank från annat märke, styrstång från annat märke och dyna från annat märke och boggie från annat märke,, pyramid från annat märke , fotsteg från annat märke & cnl backcountry tunnel men motor från den älskade yamahan.

jag tänker inte skriva ut namnen på dom andra märkena när jag ser dom som svordommar :D , men jag tänkte att hade ja moddat så här långt så borde jag väl modda lite till, därav frågan om ja kunde knöla dit annan huv/buk
 
Last edited:

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
ingen som har någon aning om något som skulle passa?? fan som alla moddar på det här forumet så måste ju nån ha en aning lr försökt något liknande?

hohoooo hjälp:hmmmm2: