AnnonsTomte

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
36
Bjästa/ Örnsköldsvik
Varför lägger man in en annons på tex blocket när man f**n inte kan svara?!? Jädra tomte säger jag...

Har skickat ett mail, ringt säkert 10-15 gånger och lämnat ett meddelande på telefonsvararen om att han kan ringa mig.
Enda som händer är att det inte svarar, är upptaget eller telesvar. Lätt irriterad nu då jag vill komma över dom dära grejerna :evil:

Är det fler än jag som råkat ut för sånt här eller?
Var bara tvungen att skriva av mig lite...

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Har varit med om detta. Riktigt jäävla irriterande. Blir förbannad bara jag tänker på det. Ringde på en IQ för någon månad sedan och ingen svarade på varken tele eller mail.:evil::evil::evil::evil::stupid:

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Folk är försäljningsinriktad, har varit med om det flertal gånger oxå. Man ringer, skickar mail och inget svar! Såna där ska man inte köpa av heller :eek:

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
36
Bjästa/ Örnsköldsvik
Men det är ju "kul" att det finns fler än mig då som råkar ut för sånt...

Helgen har gått, inget svar på mailet och inte har jag blivit uppringd.
Provar nån dag till sen får det vara :mad:

fredguy

Välkänd medlem
28 nov 2008
1.086
0
36
mejl sluatade man svara på för 100 år sen ungefär om de inte innehåller namn, telefonnr

Simon_A

Välkänd medlem
14 nov 2007
100
0
6
Borlänge
Än värre som säljare:

Vet inte hur många 100mail jag svarat på (som folk mailat till mig) o sedan inget svar.. :hmmmm2:

Jag håller helt med dej! Jag vet inte hur många ggr jag har råkat ut för såna, man har nästintill gjort klart hela affären så går dom plötsligt upp i rök och är omöjliga att få tag på! så irriterande..

B

Biosteel

Jag håller helt med dej! Jag vet inte hur många ggr jag har råkat ut för såna, man har nästintill gjort klart hela affären så går dom plötsligt upp i rök och är omöjliga att få tag på! så irriterande..

jo men man får ju inte en riktigt "touch" av personen heller över ett mail. jag har gjort affärer över mail och det va raka rör hade skotern på gården 6 timmar efter affären va uppgjord på just mail :hello:

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Än värre som säljare:

Vet inte hur många 100mail jag svarat på (som folk mailat till mig) o sedan inget svar.. :hmmmm2:
Sen vet jag nån som inte svarar på mail oxå :D
har mailat ca 10ggr angående en dämpare.. har inte fått svar ännu :ciao:

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Man kan ju bli sjuk och hamna på lassa...

Sällsynt, men ändå.