Arctic Cat Tillbehörs katalog 2011

Engman

Välkänd medlem
11 okt 2005
278
0
16
Luleå
Någon som har den på datorn alltså den svenska med priser?!

Hittar inte...

Måste kolla godis till M8an.....

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
ja vilket jävla skämt till katalog för tbh skoter. verkar nästa som dom vill att man ska importera själv (har just gjort det blir mycket billigare) Tycker att den svenska ga beter sig märkligt runt sin skoter försäljning och service. svarar tex inte när jag har mailat dom lite frågor och synpunkter.

Engman

Välkänd medlem
11 okt 2005
278
0
16
Luleå
Jo helt klart inget vidare till katalog... Såg modellen från USA och var ganska mycket bättre...

Trist...

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
50
Leksand
thullen.se
Kolla nummer i usa katalogen å priser med din åf om du nu vill beställa av han.
Antagligen blir det betydligt billigare att köpa hem prylarna själv från usa
Ska du bara ha nån enstaka pryl kan det vara smidigare att köpa det av din åf om det finns på lager.

Tror inte dom gjort nån katalog med svenska priser på ett tag.
För några år sedan hade http://www.arcticcat.se/ en sida där man kunde slå in artikelnumret å sen få upp åf pris men den har också försvunnit.

Kan man ens kontakta arcticcat swe som privatperson? trodde allt skulle gå via åf.

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
Kolla nummer i usa katalogen å priser med din åf om du nu vill beställa av han.
Antagligen blir det betydligt billigare att köpa hem prylarna själv från usa
Ska du bara ha nån enstaka pryl kan det vara smidigare att köpa det av din åf om det finns på lager.

Tror inte dom gjort nån katalog med svenska priser på ett tag.
För några år sedan hade http://www.arcticcat.se/ en sida där man kunde slå in artikelnumret å sen få upp åf pris men den har också försvunnit.

Kan man ens kontakta arcticcat swe som privatperson? trodde allt skulle gå via åf.
kgk har iaf en AC mail man kan skicka till men ingen svarar ..... sjukt borde då iaf ha en hänvisning att allt ska gå via åf om så är fallet.
ska man behöva sitta med åf i telefon 1 timme för att kolla priser i dagens it samhälle är sjukt det med. gillar dock min skoter och min åf man får hoppas på en ny GA tills nästa år.

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
50
Leksand
thullen.se
Ja det är ju helt otroligt vilken skillnad det är.
Samma jacka en XL kan man få hem för 3658:- å då har jag räknat dyrt.
319 dollar för jackan hos valfri åf i staterna. 70 dollar i frakt, 10% tull, 25% moms å postens 100:- för tullhantering.

Hade dom istället satt priset till 3495:- så hade man ju övervägt att köpa den hemma istället.
Det är väl bättre för märket att sälja tillbehör och kläder till bra priser så folk kan visa vad dom kör för maskin.

Åf i staterna måste väl tjäna nån krona han med?

Och eftersom vissa delar beställs på vecko order från staterna så kan man väl inte hänvisa till dollarkursen, eller låser man valutan inför säsongen?