Arctic Cat twin spar, snygg eller ful som stryk..

Vad tycker ni om Arctic Cat F-serie -07-10, twin spar chassiet ?

• Snygg !!

Röster: 25 19,5%
  • Duger (varken ful eller snygg, mitt mellan=

Röster: 37 28,9%
  • Ful som stryck !!

Röster: 66 51,6%

• Totalt antal som röstat
    128

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Då jag verkar vara den enda nu levande personen här som tycker att Arctic Cats F-serie -08-10 är snygga. -07 hade dom för bleka och blaskiga färger men när dom fick nya mörka färger så fick om ett helt annat utseende.
2010års modell är ju absolut snyggast utan plast delen bakom dynan.
Alla jag pratar med om just F-serien dum förklarar mig nå jävulskt för jag tycker dom är snygga.

Finns det nån person där ute som tycker som jag ??

D

Deleted member 6797

Sv: Arctic Cat twin spar, snygg eller ful som stryck..

dom är it fula
men dom är it snygga heller. så ja är neutral

dom ser ut som att dom väger 1 ton och klumpig,
men dom ser samtidigt ut att vara bra, skön är dom då.

är dom bättre än firecat?

B

Buktholmen

Röstar på snygg, inte lika snygg som XP/RE-X men ful är den ju inte heller... :)

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall

Ojojoj ser inte ljust ut :D 3st som tycker den är snygg ;)
Kom igen nu, det måste väll finnas nån till som tycker dom är snygga. ! :rock:

waahlvik: Det beror på vad för körning du har i tankarna. Bomba led och vanlig led körning är dom gudomliga att köra. Grymt smart av Arctic Cat med ställbar dyna, styre och fothållkar ! Men när de blir lite mer puder körning, res och hopp så föredrar jag gammla F-serien(-03-06). Den nya är inte dålig på det häller, men dom är nå jävulskt svåra att få på res vilket man vill kunna utanför leden ibland(ganska ofta faktiskt ;) ).
Så det är en smak sak.

B

Biosteel

FUL ....

Graesvik

Välkänd medlem
2 apr 2009
524
6
18
Boden

Dom duger, jag tycker dom är fulsnygg på nå sätt, men nått som verkligen drar ner betyget från mig är den där ***** "bäversvansen". Dom ser mycket bättre ut utan den.

froomelom

Välkänd medlem
1 sept 2008
342
1
16
lule

tja 07 an var ju inte så snygg med de ljusa färgerna men resten är ju fan snygga. löätt snyggare än XP/RE-X

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa

Arctic gick ifrån det snyggaste chassit EVER (03-06) till de mest avskyvärda jag sett i skoterhistorien =) men dom är riktigt sköna att köra =) dessutom är faktiskt z1turbo om möjligt ännu fulare .. men det e juh bara min allra ödmjukaste åsikt :)

B

Biosteel

Arctic gick ifrån det snyggaste chassit EVER (03-06) till de mest avskyvärda jag sett i skoterhistorien =) men dom är riktigt sköna att köra =) dessutom är faktiskt z1turbo om möjligt ännu fulare .. men det e juh bara min allra ödmjukaste åsikt :)
nya modellen av z1 turbo e ju grymt snygg däremot men annaes håller jag med dig :evil:

odysse

Välkänd medlem
17 jan 2008
3.531
3
38
luleå

10 ser faktist oerhört mkt bättre ut än 07 , men chassit kommer att gå till historien som bland de vidrigaste som gjorts , jag hatar fortfarande 240 lysenena och den rädda och feta locken , hur Arctic resonerade då dom ville visa skoterns vikt redan då man såg den kommer att förbli en obesvarad gåta , håller fullkomligt med Undie !

undrar hur många av alla hyllvärmare (osålda maskiner) som är det enbart pga av utseendet ? garanterat oerhörda mängder ......

mr p-j

Välkänd medlem
2 jan 2006
480
0
16

f-serien ser förjävlig ut! jag tror också att många som eventuellt skulle ha köpt den valt en annan maskin pågrund av utseendet.

nu är jag inte på jakt efter en kort maskin. men om jag hade varit det så hade f8 ändå inte varit ett alternativ även om den är ruggit härlig att köra!

fattar inte vad cat tänkte när dom släppte den där grisen!!!

safaririder

Välkänd medlem
6 jul 2008
172
0
16
Älvdalen

Håller mig neutral på snygg/ful skalan trots att jag äger en... Men älskar att köra den.... skulle inte byta den mot 10st F7:eek:r =]

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
973
0
16
32
Plats

Sjukt mycket snyggare än XP iaf =) Jag tycker den är snygg, faktiskt.

JohnVanB

Välkänd medlem
28 dec 2005
148
0
6
Timrå

Hade lätt bytt till denna, men fulheten avgjorde! Fulaste skotern någonsin!

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund

tycker de är bland dom snyggaste skotrarna efter m serie tidigare f serien och snopro 440 in alltså samma skoter utseende mässigt :d men dom nya hel svarta fiinns nästan ingen snyggare :O

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten

Tycker dom ser helt okej ut när man ser dom framför sig, men på bild tycker jag dom är fula:stupid:

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker

jag har alltid gillat arctic å endast haft arctic tidigare. doch så är de endast crossfire å m modellerna som fostfarande är snygga nua f serien är inte alls snygg dock så verkar den få bra betyg mm en hel del smarta detaljer som jag saknar på många maskiner som tex ställbart säte/dyna. dock skulle jag köpa en ny maskin för i år senaste skotern ja hade av arctic var en f7:a grymt nöjd med den både som skoter å utsendet. men nu ville jag ha nägot nytt som tål stryk å ska gå bra och vara snygg också jag kan säga att jag tycker sno pron är lika ful med men den går bra å är grym i de övriga så därför vart valet en ski doo rs i stället. men kommer ja inte bli nöjd med denna så får de bli en crossfire eller m modell.

tror att arctic tappar mycket på de fula utsendet hade dom gjort en snyggare skoter med samma chassi fast snyggare kåper lysen mm så tror ja den hade sålt betydligt mer