Misstänker att han tänker på lite större hopp så har inte 440 riktigt nog hög toppfart för att få lite airtime, och 800 blir kanske lite väl biffigt om man ska ha en hoppskoter, därav en 600varför är 600 ett måste
Mitt i Prick!Misstänker att han tänker på lite större hopp så har inte 440 riktigt nog hög toppfart för att få lite airtime, och 800 blir kanske lite väl biffigt om man ska ha en hoppskoter, därav en 600![]()
Hoppa riktigt långt kan du göra med en mach z trippel.. Göra det mer än en gång.... då måste du ha en nyare maskin.Kan inte påstå att jag hoppade långt i vintras. Men vi var ett ute ett gäng och jag hoppade lika långt som två stycken med varsin C8. Två andra hade en rev-o 600 respektive en sx-viper, de hoppade inte lika långt. Sen var det två stycken till med en f7 respektive en snopro 440 som hoppade längre. Min post är väl egentligen onödig men det går ju att hoppa med en mountain också.
Hoppa riktigt långt kan du göra med en mach z trippel.. Göra det mer än en gång.... då måste du ha en nyare maskin.
Ska du hoppa varje gång du kör så bör du skaffa dig (som tidigare nämnt)
Iq 440, rev 440 eller en snopro.
Det finns förstås många fina och tåliga maskiner men dessa brukar vara prisvärda..