oj, 80-90 mil det var ju...(infoga valfri sarkasm) :shocked:har läst på ett annat forum, en som har en boondocker som har gått lite över 90 mil på samma rem, men då sa den upp sig. och även läst andra som har dom att dom tagit sig 80 mil på samma rem så lynx kanske har börjat få till problemen, och boondockern är ju lång, så då borde ju en kort klara sig längre
vilken maskin satt det pps i på 90-talet? pps boggin kom ju 2006 men kanske missat nått...?ingen av dom, skulle ha valt lynx rave som ledsmiskare. lynxen är massor bättre på det än mxz an av vad man har hört alla som provat dom. men rushen är säkert bra, men bara att den ser så förbannat lejd ut, sen har dom ju kopierat lynx pps boggie, bara att dom dragit ut två stag som går ut från boggien och satt dämparen utanför boggien istället, så själva grunden hade lynx redan på tidigt 90 tal när första pps boggien kom
pippola boggien som den kallades i folkmun då kom redan i cobra racing årsmodell 93 har jag för mig, och satt i först alla racing modeller men kom i mera modeller av cobran, sedan i g-type så fanns det bara pps boggien (pippola) 97 till 00. sedan blev det ett uppehåll med pps och dom kom med rcg boggien som då satt i till 06, sedan kom pps tillbaka i mer och mer modeller och 08? så fanns dom i alla modellervilken maskin satt det pps i på 90-talet? pps boggin kom ju 2006 men kanske missat nått...?
ja det satt det även, men dom började med pps i den då 93 på tävlingsmaskinerna, men kom mer och mer till i dom vanliga maskinerna som vanligt folk köpte.satt det inte easy ride i cobra chassina ?
Har provkört båda och nytron känns betydligt argare tycker jag än rushen. Men man åker dock fortare på en rush.hm..
vilken tror ni upplevs som rappast av rush 600 och nytro rtx se ?