W wilma Ny medlem 30 nov 2015 4 0 1 30 nov 2015 #1 Någon som vet vad som kan vara fel när backen slutat fungera? Knappen är helt död. Kabelbrott eller finns den någon säkring gömd någonstans?
Någon som vet vad som kan vara fel när backen slutat fungera? Knappen är helt död. Kabelbrott eller finns den någon säkring gömd någonstans?
T Tengil Välkänd medlem 23 mar 2005 824 48 28 Dvärsätt, Jämtland 1 dec 2015 #2 Kabelbrott eller triggerspolarna? Går väl att mäta sig fram med multimetern?
J ^jocke Välkänd medlem 28 okt 2005 329 1 16 39 Örnsköldsvik 5 dec 2015 #4 Tengil skrev: Kabelbrott eller triggerspolarna? Går väl att mäta sig fram med multimetern? Click to expand... Triggerspolar, kan du utveckla det där lite?
Tengil skrev: Kabelbrott eller triggerspolarna? Går väl att mäta sig fram med multimetern? Click to expand... Triggerspolar, kan du utveckla det där lite?
T Tengil Välkänd medlem 23 mar 2005 824 48 28 Dvärsätt, Jämtland 6 dec 2015 #5 Nej, bara att det har varit orsaken till problem med ej fungerande back tidigare, utifrån min erfarenhet då...
Nej, bara att det har varit orsaken till problem med ej fungerande back tidigare, utifrån min erfarenhet då...
J ^jocke Välkänd medlem 28 okt 2005 329 1 16 39 Örnsköldsvik 6 dec 2015 #6 Jo det förstår jag att det var en gissning. Men jag förstår inte riktigt vad en triggerspole är och hur man kollar dom. Det var det jag tänkte du kanske kunde förklara. Mest nyfiken.
Jo det förstår jag att det var en gissning. Men jag förstår inte riktigt vad en triggerspole är och hur man kollar dom. Det var det jag tänkte du kanske kunde förklara. Mest nyfiken.