Beställning från USA

braap

Välkänd medlem
25 nov 2006
394
0
16
Hej,
Har tänkt att beställa en hjälm från usa, och undrar vad den totala frakten kommer att hamna på ungefär? Har hör att BTO sports ska vara en bra sida? är väldigt tacksam för svar.
 

braap

Välkänd medlem
25 nov 2006
394
0
16
okej men är dom bra att ha o göra med, BTO sports? har iaf hört att många beställer därifrån.. Men ingen som beställt en hjälm eller något i den vikten/storleken som vet vad frakten till slut hamnade på? isf, vilken sida?
 
F

FlewFish

Fråga företaget du ska beställa ifrån vad en hjälm kostar i frakt till Sverige? Är väl inga problem
 

Stryc9

Välkänd medlem
6 jan 2007
896
0
16
Kiruna
man får väl räkna med en fem hundra pix i alla fall vad gäller frakten. Sen tillkommer tull & moms i teorin i alla fall.
 
F

FlewFish

man får väl räkna med en fem hundra pix i alla fall vad gäller frakten. Sen tillkommer tull & moms i teorin i alla fall.
Om företaget tar den äkta frakten, så kostar den aldrig 500:-, frakt från USA är skit billigt vanligtvis, men många tar mer än den egentligen kostar.

Säg 30 dollar för 2-4v leverans.
 

Peter O

Aktiv medlem
17 jan 2005
86
0
6
Borlänge
Dels beror priset på hur snabbt du vill ha grejorna. Jag tog hem en strålkastare från USA till min Phazer. Med prioriterad flygfrakt hade
jag grejorna inom en vecka. Kostade 40 dollar
 

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
$240 för två paket á två hjälmar vardera + några glasögon och T-shirts, från BTO.
 

Cathastrophix

Aktiv medlem
1 apr 2006
62
0
6
Hjälm och varvräknare $40 i frakt.
Hjälmen kostar 3300 i Sverige och varvräknaren 2100.
Totalpris inkl frakt $395...
(Jaycox Powersports)