H hebbe Medlem 9 dec 2005 36 0 1 Sundsvall 6 jan 2007 #1 Hej, har nyss monterat PSI-pipor och rensat luftburken samt bytt till en Blå-vit fjäder i primären. Vad ska jag ha munstycken m.m /Christer Last edited: 6 jan 2007
Hej, har nyss monterat PSI-pipor och rensat luftburken samt bytt till en Blå-vit fjäder i primären. Vad ska jag ha munstycken m.m /Christer
R Rirro Välkänd medlem 26 jan 2006 120 0 6 Gnärsp 7 jan 2007 #2 Min är orginal och jag har 260 monterade! Sen vad du ska ha vet jag faktiskt inte
Hellboy Välkänd medlem 25 okt 2004 2.255 5 38 Ske-å 7 jan 2007 #3 Huga det är så olika, kolla på PSI hemsida om dom har ngn besyckningslista eller som jag gjorde med en lokal motorfirma. Fick aldrig till det ordentligt och det är tok jobbigt å hålla på byta munstycken tills du hittar rätt.
Huga det är så olika, kolla på PSI hemsida om dom har ngn besyckningslista eller som jag gjorde med en lokal motorfirma. Fick aldrig till det ordentligt och det är tok jobbigt å hålla på byta munstycken tills du hittar rätt.