Min Ski-Doo Alpine som jag köpte av min klasskompis, krockats med ett träd och rev till och med upp buken, hela huven förstördes i krocken, så skotern ställdes undan någon gång under mitten av 80-talet.
Min Grizzly i det skick vi köpte den i, förra ägaren krockade med ett träd efter att ha lyckats klättra upp för en älvdal, jag också har klantat mig, körde in i en stubbe som lurade under snön på myren, det gick väll ca 50-55 km/h och man flög en bra bit trots den farten, bågen vart lite krökt men ingen större skada skedd på skotern men att det gjorde så in i h-vete att få styret i magen, skadade nedersta revbensraden när jag flög över styret.
Växellådan hade gått i lås vintern 2010, när pappa skulle bogsera hem sin fastkörda Mx Formula, men det vart så att Grizzlyn själv fick bli bogserad hem... 2 veckor senare gick kolven sönder på fläktsidan och den andra var på god väg, har dock inga bilder på min egen dator.
Sen så körde pappa sönder boggin på vänster sida, men har inga bilder på denna händelsen heller i min egen dator.