P polaris for lajjf Välkänd medlem 31 okt 2006 102 0 6 25 jan 2007 #1 finns det nån sida med högupplösta bilder på skotrar??
B braap Välkänd medlem 25 nov 2006 394 0 16 27 jan 2007 #2 polaris for lajjf skrev: finns det nån sida med högupplösta bilder på skotrar?? Click to expand... Högupplösta vet jag inte, men www.snowest.com har en uppsjö av skoterbilder i olika kategorier ;P
polaris for lajjf skrev: finns det nån sida med högupplösta bilder på skotrar?? Click to expand... Högupplösta vet jag inte, men www.snowest.com har en uppsjö av skoterbilder i olika kategorier ;P
E ejwbegysv 27 jan 2007 #3 polaris for lajjf skrev: finns det nån sida med högupplösta bilder på skotrar?? Click to expand... Är det något speciellt du letar efter?
polaris for lajjf skrev: finns det nån sida med högupplösta bilder på skotrar?? Click to expand... Är det något speciellt du letar efter?
Jimmy Välkänd medlem 13 okt 2006 3.212 0 36 43 Kiruna 27 sept 2007 #5 Asten skrev: jag letar efter bilder på lackade revar. Click to expand... Ett hett tips är ju att kolla på blocket, de flesta revar som är tävligskörda / tuktade är lackerade, alltså inte original kåpor+huv.
Asten skrev: jag letar efter bilder på lackade revar. Click to expand... Ett hett tips är ju att kolla på blocket, de flesta revar som är tävligskörda / tuktade är lackerade, alltså inte original kåpor+huv.