Billigast styrstål SLP PP

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Har lyckats köpa mig skidor vars styrstål kostar en knapp förmögenhet hos de flesta. Vart hittar jag billigast stål till dessa? Coromant såklart.

Beasten

Välkänd medlem
26 feb 2007
1.012
0
16
NJURUNDA
Vad är billigt?...dom brukar ligga på runt 1000:- går säkert beställa från utomlands och tjäna någon krona. Men dom kostar långtifrån en förmögenhet..ungefär som bensin för en helg.

Återfallet

Välkänd medlem
6 sept 2008
828
1
16
61
kiruna
Vad är billigt?...dom brukar ligga på runt 1000:- går säkert beställa från utomlands och tjäna någon krona. Men dom kostar långtifrån en förmögenhet..ungefär som bensin för en helg.
50 dollar kostar coromant till MODS skidorna... :yawn:

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Har tills nu tillverkat egna i silverstål för 60:- paret, så jo.. det svider i plånboken. :sad2:

Smärtgränsen är väl strax under 700kr. Det kan jag tänkas betala. Och för att ha råd med just den där bensinhelgen som gymnasieungdom som precis kommit på att han ska bygga hemmabio så... :push:

Last edited:

Beasten

Välkänd medlem
26 feb 2007
1.012
0
16
NJURUNDA
Har tills nu tillverkat egna i silverstål för 60:- paret, så jo.. det svider i plånboken. :sad2:

Smärtgränsen är väl strax under 700kr. Det kan jag tänkas betala. Och för att ha råd med just den där bensinhelgen som gymnasieungdom som precis kommit på att han ska bygga hemmabio så... :push:
Fortsätt tillvekerka själv då.....60:- är ju inga pengar så det gör väl inget att du kanske måste byta lite oftare. Och har du inte råd med 2 hobbys så får man prioritera...vad är roligare, köra snöskoter eller kolla på nån dålig film;)

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Haha, skoter helt klart. Tycker den slukat alldeles för mycket pengar för att säljas till våren ändock.. :eek: