Biltemas handskydd, bra eller a**s?

Polaris86

Välkänd medlem
4 okt 2009
182
0
6
Borlänge
Jag använder dom både på skotern och crossen, inga klagomål från min sida i alla fall.
Gjorde en duktig smäll in i ett träd med crossen, den höll då för en ren smäll mot trädet.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
två poster upp....

EDIT:
ehh..ok..jag läste, och svarade på, kryckans post innan jag postade kl 16.07, hans post är 16:50..som inte ens varit ännu?? WTF? :)
Haha det har blivit en liten bugg för de var kryckans post jag också savrade på och den är bara 1timme EFTER min post :D

GST Spyder

Välkänd medlem
12 feb 2009
401
19
18
Rössjö / Örnsköldsvik
som med allt annat är det väl en fråga om vad man har för krav i förhållande till pris? Finns mycket som jag gärna köper på biltema istället till överpris på annat ställe, fullt beroende på vad jag skall ha det till :) Funkar skydden från biltema till vad det är tänkt dvs i första hans skydda mot vind och snö, så köper jag hellre där till 129:- än 500:- på annat ställe där jag får ut exakt samma funktion. Ska dock inte vara alldeles gnällig, självfallet betalar även jag extra ibland för att få rätt utseende eller det jag vill ha ;-)

Verktyg för någon som använder dem två ggr på sin livstid kan ju köpa där, en industriarbetare kan ju inte det naturligtvis..men allt handlar om förhållandet behov/krav/pris/kvalitet :)

Jag skall köpa de skydden i tråden till min lilla Indy 500..de duger nog alldeles utmärkt till mig :)

rickyrickardo

Välkänd medlem
28 feb 2008
1.158
1
38
Boden
Jag har såna på crossen och har stoppat dom på srven, kan lägga upp bild här om ni vill se. dom är ju ganska små, men kostar som sagt 129 med fäste. så väldigt prisvärt. om dom håller smällar kan ja inte svara på, men som sagt så kan ni köpa 3 par och byta innan ni är uppe i en power madd