Blingfactory, svåra att få tag på?

Dakota

Medlem
11 jan 2013
12
0
1
Borlänge
Hej,

Beställde i lördags nya insug.
Såg i går morse att orderstatusen uppdaterats till "Skickad"
och senare på dagen ändrades den till "Levererad".
Vilket den så klart inte är. :)

Jag mailade till BF i går morse och bad om ett kolli id men de svarade inte på hela dagen,
har sedan sökt dom på Facebook och också mailat på Engelska.
någon här som vet hur de är att ha mailkontakt med ?
Har inte angett mitt mobilnummer så Bussgods kan inte SMS avisera mig,
tänkte därför försöka hålla lite koll själv vart paketet är.

Rsveden

Välkänd medlem
20 feb 2011
262
1
18
Västerås
Köpte förlängningsskenor av dem i fjol o det gick bra! Minns ej hur lång tid de tog men hade det tagit ovanligt lång tid hade jag nog kommit ihåg det! Fö så var skenorna kanonbra o betydligt billigare än jämförbara märken/produkter! De svarade på mail men har för mig att det tog en dag lr så innan jag fick svar. Hoppas det går bra för dig! Mvh

villkatta

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.224
6
38
58
Täfteå, Umeå
För mej tog det ca 8 dagar. Trackingen slutade vid finska gränsen. Antar det är därför det står levererad. Men så ska svenska snigelexpressen ta vid.

krull_91_

Välkänd medlem
12 sept 2006
116
0
6
Lycksele
För mig tog det fyra dagar. Å då tillverkade dom förlängningen då jag beställde den. Eftersom dom hade bara den "raka" på lager.

Henkan81

Välkänd medlem
27 dec 2007
328
1
18
Sandviken
Tog 4-5 dagar när jag beställde fotsteg och förlängningskit där ifrån. Riktigt nöjd med kvalitén också =)

Dakota

Medlem
11 jan 2013
12
0
1
Borlänge
Tack för svaren, är inte orolig över att inte få prylarna, vill bara veta ungefär när och vart dom är.

Soldi, jo men jag har inget nummer att använda mig av, det är det jag försöker få tag på :)

Nissepisse666

Välkänd medlem
5 jul 2011
239
1
18
-
Har oxå beställt därifrån tog 7-8 dar att få grejorna!

Gick in på deras sida sen kontaktinformation, sen "fabrikens kontaktuppgifter" hittade det här numret dit: 020-1441460 du måste nog slå finska landsnummret först det är 00358 enligt eniro!

Lycka till =)