M Masaii Aktiv medlem 14 feb 2010 50 0 1 Uppsala 13 maj 2010 #1 Är på jakt efter en bra boggie till min skoter. Skriv till mig om ni har något att sälja!
L lille man Välkänd medlem 1 jan 2000 605 4 18 LULEÅ www.lacken.se 10 jun 2010 #3 Masaii skrev: Är på jakt efter en bra boggie till min skoter. Skriv till mig om ni har något att sälja! Visa bifogad bild 6026 Click to expand... Kommer att få en boggie från en -05 Ski-Doo Renegade över pga byte. Nyrenoverade stötdämpare.
Masaii skrev: Är på jakt efter en bra boggie till min skoter. Skriv till mig om ni har något att sälja! Visa bifogad bild 6026 Click to expand... Kommer att få en boggie från en -05 Ski-Doo Renegade över pga byte. Nyrenoverade stötdämpare.
M Masaii Aktiv medlem 14 feb 2010 50 0 1 Uppsala 10 jun 2010 #4 lille man skrev: Kommer att få en boggie från en -05 Ski-Doo Renegade över pga byte. Nyrenoverade stötdämpare. Click to expand... Tack för erbjudandet!! Men jag är inte så händig när det kommer till att mecka med skotrar. Jag letar efter en likadan så det bara är att skruva loss den gammla och på med den nya.
lille man skrev: Kommer att få en boggie från en -05 Ski-Doo Renegade över pga byte. Nyrenoverade stötdämpare. Click to expand... Tack för erbjudandet!! Men jag är inte så händig när det kommer till att mecka med skotrar. Jag letar efter en likadan så det bara är att skruva loss den gammla och på med den nya.