BOK OM SKOTER MOTORER.

polarisIQ

Välkänd medlem
7 mar 2007
812
0
16
Boden
är det någon som vet om det finns nån bok om 2 takts och 4 takts maskiner ? tänkte introducera brorsan i denna värld och även fördjupa mina halvbra kunskaper =) så gärna lättlärd men ändå avancerad =) tack på förhand, och inga ***** dissar eller dumma kommentarer tack.

konan

Välkänd medlem
16 sept 2004
1.294
0
16
I Boden där solen alltid ler

skoterhasse

Välkänd medlem
26 okt 2006
776
1
16
järbo
Kolla med Malgomajskolans småmaskinstekniska utbildning i Vilhelmina jag gick själv där tidigare det finns riktigt bra böcker både på svenska o engelska för dom flästa nivåer.
kontakta mej så kan du få namn o nr.

Mickesrx

Välkänd medlem
18 apr 2006
117
1
16
Övik (Utanför stan i en by)
Hej!

Jag såg att du gått skola i Vilhelmina, jag har också gått där, fast inte samma utbildning, jag undrar om du har kvar namn på böckerna som du använde under din utbildning?, jag skulle vilja skaffa liknande böcker.

Tack på förhand
Micke

Kolla med Malgomajskolans småmaskinstekniska utbildning i Vilhelmina jag gick själv där tidigare det finns riktigt bra böcker både på svenska o engelska för dom flästa nivåer.
kontakta mej så kan du få namn o nr.

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Hej!

Jag såg att du gått skola i Vilhelmina, jag har också gått där, fast inte samma utbildning, jag undrar om du har kvar namn på böckerna som du använde under din utbildning?, jag skulle vilja skaffa liknande böcker.

Tack på förhand
Micke
Prova skicka ett pm till han då han inte lär hitta tillbax till denna gammla tråd! :)