Bossdyna!!

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Tjena!
Ja jag funderar på att köpa en bossdyna, men är de värt pengarna??
Dynan ska sitta på min M7 -05

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Jag gillade inte bossdynan som sitter på 09orna. Den var på tok för hård för mitt tycke. Visst man sitter högre osv men när det blir guppigt så får man ont i arslet.

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jag gillade inte bossdynan som sitter på 09orna. Den var på tok för hård för mitt tycke. Visst man sitter högre osv men när det blir guppigt så får man ont i arslet.
De är ju förmodligen en sån de blir, -09 alltså. Men de är väl värt 3000:-??

B

Biosteel

De är ju förmodligen en sån de blir, -09 alltså. Men de är väl värt 3000:-??

rent estetiskt skulle jag nog betala 3000 för den jag älskar den dynan. har tyvärr ingen egen erfarenhet av den :p

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
rent estetiskt skulle jag nog betala 3000 för den jag älskar den dynan. har tyvärr ingen egen erfarenhet av den :p
Okej. Ja de kanske blir en sån då. Men är de nån som vet om -09an passar bra till -05ans maskin??

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Vad jag har fattat så passar den rakt av. Men modellen som sitter på -09orna är såna som amerikanerna kallar 'nut cracker'. Det blir som en liten grop mellan dynan å tanken som man glider in i å därav namnet.

Kanske kan va värt att beställa en från sledsolutions elr nått annat ställe så du får vänja modell och förger å sånt sj? :)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Vad jag har fattat så passar den rakt av. Men modellen som sitter på -09orna är såna som amerikanerna kallar 'nut cracker'. Det blir som en liten grop mellan dynan å tanken som man glider in i å därav namnet.

Kanske kan va värt att beställa en från sledsolutions elr nått annat ställe så du får vänja modell och förger å sånt sj? :)
Men jag kommer väl ändå inte ner i 3000:-

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Har bara erfarenhet av boss dyna på rev. Fyfan vad skön den är, en aning hård, men ändå så skön! Man sitter även riktigt högt och skönt! Man sitter högre på en rev med boss dyna än på en xp

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Har bara erfarenhet av boss dyna på rev. Fyfan vad skön den är, en aning hård, men ändå så skön! Man sitter även riktigt högt och skönt! Man sitter högre på en rev med boss dyna än på en xp
Okej, de låter ju kanon de!! :D

mr p-j

Välkänd medlem
2 jan 2006
480
0
16
bossdynan kändes lite hård från början. men körställningen blir mycket bättre och jag skulle absolut inte vilja byta tillbaka till orginaldynan nu när man har vant sig. den verkar ha blivit mjukare också framtill där man har suttit mest.

3000 är den värd. du kommer inte att ångra dig.
4500-5000 är lite för mycket pengar tycker jag...

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
bossdynan kändes lite hård från början. men körställningen blir mycket bättre och jag skulle absolut inte vilja byta tillbaka till orginaldynan nu när man har vant sig. den verkar ha blivit mjukare också framtill där man har suttit mest.

3000 är den värd. du kommer inte att ångra dig.
4500-5000 är lite för mycket pengar tycker jag...
Låter fint de, den kommer antagligen imorn.