Box uppgraderingar f7..

arcticcat_snopro

Aktiv medlem
16 nov 2007
54
0
1
Finns det någon uppdatering/uppgradering för styrboxen om man har en F7 -06? isåfall blir det någon större skillnad? Vad kostar en uppdatering/uppgradering?

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
inte säker men min styvfarsa har bytt i sin F7a -06, men är inte så insatt i den skotern då jag har min egna, men han har iaf bytt nån box å det blev en skillnad mot de positiva

forre

Välkänd medlem
9 okt 2004
1.231
5
38
48
Luleå
Jag fick svar från KGKSuzuki(generalagenten) att min -06a har senaste programvaran, utan att dom ens kollade upp att det verkligen stämmer. Enligt andra -06ägare så fanns det tidigt sålda -06or som hade -05ans mappning som har fått en uppdatering, men nu fanns inget sådant intresse från Kgk:s håll, dom kollade inte ens upp vad jag hade.
Bengans motor säger däremot att han har en senare uppdatering, vad han tar vet jag inte jag har skickat en förfrågan men han har inte svarat än.

braap

Välkänd medlem
25 nov 2006
394
0
16
Jag fick svar från KGKSuzuki(generalagenten) att min -06a har senaste programvaran, utan att dom ens kollade upp att det verkligen stämmer. Enligt andra -06ägare så fanns det tidigt sålda -06or som hade -05ans mappning som har fått en uppdatering, men nu fanns inget sådant intresse från Kgk:s håll, dom kollade inte ens upp vad jag hade.
Bengans motor säger däremot att han har en senare uppdatering, vad han tar vet jag inte jag har skickat en förfrågan men han har inte svarat än.
Vad blir skillnaden med denna uppdatering?

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38

http://www.snowmobile.se/forum/showthread.php?t=17728

Någon officiell uppdatering efter 06ans finns inte i Sverige.
Såg dock på ett annat forum att det ryktats om en 07a i Norge...