Hej alla glada på furumet, har kollat omkring här några dagar nu innan jag regade mig. Men nu är jag ute efter en första/lek skoter för max 30k och vet att det kommer bli lite skruva och att det kan vara en så at man köper grisen i säcken när man lägger ribban lite lågt för lek maskin. Men med flera trimmade lek bilar och flera crossar så får vi hoppas på de bästa med eran hjälp nu.
Så inga märkes krig eller påhop om olika märken utan bara lite bra tips på vad man bör få/köpa för max 30k
Jag är inte rädd att få skruva då det är mitt största intresse och bra kunnande innom motorer m.m.
Och jag har hyrt väre skotrar när vi vart i fjällen några år och kör cross så jag ska nog överleva ute på lederna hoppas jag.
Hoppsa jag nu postade mitt första inlägg på rätt ställe bara.
Tackar på förhand mvh Tobbe
Så inga märkes krig eller påhop om olika märken utan bara lite bra tips på vad man bör få/köpa för max 30k
Jag är inte rädd att få skruva då det är mitt största intresse och bra kunnande innom motorer m.m.
Och jag har hyrt väre skotrar när vi vart i fjällen några år och kör cross så jag ska nog överleva ute på lederna hoppas jag.
Hoppsa jag nu postade mitt första inlägg på rätt ställe bara.
Tackar på förhand mvh Tobbe