Hallåj!
Då var det tyvärr dags att sälja iväg min leksak då jag ska ha skoter i vinter igen.
Det är alltså en Raptor 700SE -07 vägreggad som Dresel. Den har gått ca 560 mil
och motorn är felfri . Regnr: XWS 956 (skylten sitter inte på bilderna men är monterad nu)
Raptorn finns i Örnsköldsvik.
Vad som är gjort på den:
MOTOR:
- EFI Direktinsprut
- Bigbore motor, 714cc istället för 689cc
- Högkompskolv 11.5:1
- Hotcam steg 1
- Yoshimura helsystem
- Dobeck bränslebox
- Dynatek tändningsbox
ÖVRIGT:
- Special Edition
- Q-Max Nerfbars
- Durablue bakaxel
- Pro Armor Frontbumper
- R1 LED baklampa med blinkers
- Armadillo Skidplates
- Dunlop framdäck
- Nya Maxxis bakdäck
- Koso XR-SA mätare
- Breddad (Spacers medföljer)
- Ny kedja
- Nytt framdrev
- Nytt bakdrev
- Powermadd handskydd
- PRM Grab bar
- Nya lager i bakaxeln
- Bytt olja och filter nyligen
- Zeta COMP styre
Höger framskärm har ett skrapmärke och sen finns det även några små märken på bakskärmarna. Quaden är inte direkt ett utställningsobjekt men går hårt som bara fasen och är ändå väldigt fräsch.
Medföljer gör original avgassystem ( sitter monterat nu för besiktning ) nya bromsklossar, originalkolv och kam samt lite annat! Säljes som sagt med nya bakdäck så det är inte däcken på bilderna som följer med , utan jag monterar dom när jag ska sälja quaden så dom är helt nya och fräscha!
PRIS: 53,000
Och snälla, inga skambud, ni vet på ett ungefär vad grejorna är värda och det är ju väldigt mycket gjort på den. Förutom några skrapmärken som alltid uppstår om man inte bara kör asfalt så är den hur fin som helst!
Har ni frågor så kan ni ställa dom här i tråden!
Mvh /Sam
Då var det tyvärr dags att sälja iväg min leksak då jag ska ha skoter i vinter igen.
Det är alltså en Raptor 700SE -07 vägreggad som Dresel. Den har gått ca 560 mil
och motorn är felfri . Regnr: XWS 956 (skylten sitter inte på bilderna men är monterad nu)
Raptorn finns i Örnsköldsvik.
Vad som är gjort på den:
MOTOR:
- EFI Direktinsprut
- Bigbore motor, 714cc istället för 689cc
- Högkompskolv 11.5:1
- Hotcam steg 1
- Yoshimura helsystem
- Dobeck bränslebox
- Dynatek tändningsbox
ÖVRIGT:
- Special Edition
- Q-Max Nerfbars
- Durablue bakaxel
- Pro Armor Frontbumper
- R1 LED baklampa med blinkers
- Armadillo Skidplates
- Dunlop framdäck
- Nya Maxxis bakdäck
- Koso XR-SA mätare
- Breddad (Spacers medföljer)
- Ny kedja
- Nytt framdrev
- Nytt bakdrev
- Powermadd handskydd
- PRM Grab bar
- Nya lager i bakaxeln
- Bytt olja och filter nyligen
- Zeta COMP styre
Höger framskärm har ett skrapmärke och sen finns det även några små märken på bakskärmarna. Quaden är inte direkt ett utställningsobjekt men går hårt som bara fasen och är ändå väldigt fräsch.
Medföljer gör original avgassystem ( sitter monterat nu för besiktning ) nya bromsklossar, originalkolv och kam samt lite annat! Säljes som sagt med nya bakdäck så det är inte däcken på bilderna som följer med , utan jag monterar dom när jag ska sälja quaden så dom är helt nya och fräscha!
PRIS: 53,000
Och snälla, inga skambud, ni vet på ett ungefär vad grejorna är värda och det är ju väldigt mycket gjort på den. Förutom några skrapmärken som alltid uppstår om man inte bara kör asfalt så är den hur fin som helst!
Har ni frågor så kan ni ställa dom här i tråden!
Mvh /Sam
Last edited: