ca pro outlaw?

LocoLemon

Aktiv medlem
24 jun 2012
64
0
6
hede
tjenare har precis köpt mig en f7 med ett par outlaw skidor på och jag undrar om någon vet nått om outlaw skidorna.:confused:

jag kör ganska mycket utanför lederna och undrar om det är bra flyt eller så
:hmmmm2:

ps. om någon är sugen att byta mot några slp pp skidor så hör av dig.:eyebrows:

Indy500power

Välkänd medlem
25 okt 2005
560
0
16
Alfta
Jag har kört med Outlaw på min RR och jag tycker dom är grymma! Jämfört med Slp pp och Original RR så flyter dom på bra och styr dit man vill på leden utan att bli allt för tungstyrda. Tänker köra med dom på nästa skoter oxå! =)

Kim.J

Välkänd medlem
27 nov 2011
523
0
16
Funäsdalen
Ja visst, det var ju fakta och tips. Men det är väldigt osannolikt att ett par Outlaw har samma egenskaper på en RR som på din F7, helt olika maskiner.

Och förresten, vet du ens varför du vill ha ett par PP istället för dina Outlaw?

LocoLemon

Aktiv medlem
24 jun 2012
64
0
6
hede
ca pro har lagt ner tillverkningen av outlaw skidorna =gamla, det är race/led skidor, tycker slp skidorna är liite snyggare.

Kim.J

Välkänd medlem
27 nov 2011
523
0
16
Funäsdalen
Att tillverkningen är nedlagd betyder ju absolut ingenting, är du medveten om hur länge PP har funnits? Är du intresserad av att få så modern karaktär på din skoter som möjligt så borde du titta på körställningen först och främst.

Och att du vill byta för att PP "är liite snyggare" tänker jag inte ens kommentera.

bunken

Välkänd medlem
27 jan 2011
1.129
1
38
Moliden Ö-vik
Jag hadde outlaw på min f7a och var jätte nöjd med dom. Bytte från orginal å det vart bättre på alla sätt i alla underlag. Kör med mtx nu å jag är nöjd med dom också.