Kör en 2009 Dragon sp som behöver sig en funderare. Nyligen bytt voltregulatorn på den efter att den ätit 2 stycken sådana på några säsonger. Efter det börjar voltmeter på fult men dalar ner till noll och blinkar sedan då man kört ett tag. Men är full kräm i batteriet. Sen upplever jag att den lätt blir varm och varnar. Sitter en 308 matta med 32mm kammar. Så den lampan varnar väldigt ofta. Och tar lång tid att få att slockna även om jag kör i djup snö "tösnö". Sen har jag upplevt att det låter illa då man gasar mycket på öppna ytor. Typ som om drevet på startmotorn skulle följa med motorn.. Och det sista... Idag då jag långkörde på isen "blötsnö o vatten" så låg jag i typ 70km/h i 2 km då tänds "inte blinkar" check engine lampan. Den slocknar igen om jag släpper på gasen. Men tänds igen så fort jag ligger runt 70 en längre tid och slocknar då jag släpper av. Någon som har nå tips på några av frågorna?