Clooneys skoter

moagnes

Medlem
27 jan 2010
14
0
1
BRUNFLO
Har idag bokat en av de 16 skotrar som användes av Clooney o co vid filminspelningen här bredvid (2 km).
Det var en Yamaha Venture MP 2009 som gått 3 mil!
Pris 80 000:-
Grejen är dn att jag funderat hela kvällen på om jag rusade iväg...
bra pris, Cloooney...
Har istället hittat en Lynx Sport Touring 600 - 04, som gått 400 mil, för ca 50 000:- Ju mer jag tittar på Yamahan desto fulare blir den....
Vad tycker ni....kör ju inte så mycket, vill att den ska vara lite rapp och bra i och utanför leden. Vad gör jag?

Mulleson

Välkänd medlem
7 apr 2009
1.018
2
38
Luleå
Citat: kör ju inte så mycket, vill att den ska vara lite rapp och bra i och utanför leden. Vad gör jag?

Du köper absolut ingen Yamaha venture MP, utanför leden behöver du en vinch för att köra med den och rapp är den sanerligen inte! Dock är det en väldigt bra touringskoter som är skön att köra både med och utan passagerare MEN det ska ske på led.

4

426H

Har ingen erfarenhet av lynxen men om jag ville ha en skoter som var "lite rapp och bra i och utanför leden" och budgeten var 80K så hade jag absolut inte köpt en yamaha MP.

moagnes

Medlem
27 jan 2010
14
0
1
BRUNFLO
Vad har ni att säga om en Polaris 700 SKS -02 som gått 500 mil?
Är det en bra skoter på och utanför leder?

Clooney spelar in The American, har varit ett himla hallå här i Jämtland;)

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Som moagnes säger så spelar han in öppnings sekvensen till nya storfilmen The American :) Radio och tidningar här i jämtland är helt galna efter att få tag på han :p Jag mötte en bil med Aftonbladets logo på sidorna som höll på att preja mig av vägen i förrgår då dom körde så fort att dom knappt kunde hålla sig på vägen.. :S