Cylindrar ext 550 -92

Andre_023

Välkänd medlem
7 maj 2008
471
3
18
Falun
Hej.

Nu tänkte jag testa lyckan här och fråga om någon vet vart jag kan få tag i 1 cylindrar till en ext 550 -92, ev en hel motor?
jag har testat på köp och sälj, bengans va svindyr och arctic cat forum. Så om någon vart de kan finnas så PMa eller skrivi i tråden!

Mvh André

Trollet23

Välkänd medlem
1 mar 2009
1.816
1
16
Skellefteå
Svårt att säga när du inte säger vad du tycker är dyrt.
Det finns för 2000 kr på Den-Stora-Annonssidan inkl topp och insugsgummi. Jag tycker inte det är dyrt.
Vet inte om man får länka men du får väl PM:a mig om du inte hittar.

Andre_023

Välkänd medlem
7 maj 2008
471
3
18
Falun
Svårt att säga när du inte säger vad du tycker är dyrt.
Det finns för 2000 kr på Den-Stora-Annonssidan inkl topp och insugsgummi. Jag tycker inte det är dyrt.
Vet inte om man får länka men du får väl PM:a mig om du inte hittar.
Ja dyrt kanske va fel ord men mkt pengar tycker jag de va för en bytes cylinder (ca 3500:) på en skoter som inte är värd jätte mkt pengar.

Jo jag har sätt dom så de blir att köpa en av dom, tack för svaret iaf!

Trollet23

Välkänd medlem
1 mar 2009
1.816
1
16
Skellefteå
Ja dyrt kanske va fel ord men mkt pengar tycker jag de va för en bytes cylinder (ca 3500:) på en skoter som inte är värd jätte mkt pengar.

Jo jag har sätt dom så de blir att köpa en av dom, tack för svaret iaf!
Vänta tills du ska helrenovera variatorn :) Då kan vi prata om sjuka priser i Sverige.

Andre_023

Välkänd medlem
7 maj 2008
471
3
18
Falun
Vänta tills du ska helrenovera variatorn :) Då kan vi prata om sjuka priser i Sverige.
haha been there done that :p
Skulle skaffa nya rullar och dom va de så sjukt pris på att de förmodligen skulle bli billigare att skaffa en helt komplett variator i "nyskick"