Depression(?)

Marqus91

Välkänd medlem
18 okt 2007
556
1
16
Sandviken
:hello: nån mer än jag som är lite lessen över att vintern är slut och längtar redan till nästa säsong, visst är sommarn kul men jag älskar ändå
vinter :stupid: finns det någon som har lite filmer som kan liva upp en? :rolleyes:

Marqus91

Välkänd medlem
18 okt 2007
556
1
16
Sandviken
kanske ska köpa nya slednecks, så man taggar upp rejält i år, och till och med lära sig några nya tricks :D

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
vem säger att man slutar köra skoter på sommaren? nu är ju den stora vattensesongen igång! av med dynorna och fram med dunkarna (kan misstolkas) och ut å kör!

men inget går upp mot det vita guldet... :(

Marqus91

Välkänd medlem
18 okt 2007
556
1
16
Sandviken
Jimmy, hur trivs du på nya jobbet?
hade dig i en lektion på JB (tuvstarr) :D i vintras, viste dock inte att du fanns här då :p

BMR

Välkänd medlem
8 nov 2007
268
0
16
Klart man längtar till nästa säsong då man plockar ut nya skotern som man beställt

4

426H

Jag har oxå svårartad vinterabstinens. Trots att det är sommarvärme och gôtt i vattnet här (är i sommarstugan i smögen, bohuslän) går jag ständigt och drömmer om puder och vinter! :D
Nu är det bara 5 månader kvar till november..

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Haha..klart man längtar till vintern men först måste man fixa ihop rackel katten som har skurit :)

2000kr för å byta nikasil
550kr för å svettsa cylindern
913kr till en kolv

Det känns inte så bra då jag bara han köra ca 80 mil med skotern(zr 900 -03).

Marqus91

Välkänd medlem
18 okt 2007
556
1
16
Sandviken
ja det är ju tråkigt..

men jag tycker sommar går rätt så snabbt så vinter är ju snart här :D
men som sagt, jag börjar bli lite åt beroende hållet nu....

puder kombinerat med skoter är en skjukdom :p

moparman

Välkänd medlem
7 jul 2007
398
0
16
Örrbacken (Docksta/ö-vik)
Jag försöker dämpa vinterabstinensen med två st turboaggregat till V8 Volvon... nu va det väl F*N om inte skiten ska slira.... Polaricatten däremot ska få modifierade pipor innan vintern... Ha det så gött ni kan i sommarvärmen