Tjabba!
Var ut på en 10 mils tur igår, skulle korsa en älv där jag var osäker på isen så jag nöp på ut på isen sedan släppte jag efter lite och la mig på ca 100km/h ospåret
Och då ströp maskin ner och visade DET i displayen och motorlampan Blinkade stadigt, dvs varning för kraftig knackning.
Så tänkte kolla med er om det finns några vanligt förekommande fel på dessa maskiner? Eller var det bara en tillfällig grej mån tro?
Startade om maskin och funkade sedan resten av resan.
Tankade dock fullt på preem samma dag, kan det vara dom som har kass bränsle? Brukar alltid tanka på statoil annars och den har aldrig varnat för DET innan..
Switchback assault 800 -14 som körs på 98okt och ves gold olja handlar det om.
kanske inte är något att bry sig om, men man blir ju lite fundersam när det händer..
Mvh
Var ut på en 10 mils tur igår, skulle korsa en älv där jag var osäker på isen så jag nöp på ut på isen sedan släppte jag efter lite och la mig på ca 100km/h ospåret
Och då ströp maskin ner och visade DET i displayen och motorlampan Blinkade stadigt, dvs varning för kraftig knackning.
Så tänkte kolla med er om det finns några vanligt förekommande fel på dessa maskiner? Eller var det bara en tillfällig grej mån tro?
Startade om maskin och funkade sedan resten av resan.
Tankade dock fullt på preem samma dag, kan det vara dom som har kass bränsle? Brukar alltid tanka på statoil annars och den har aldrig varnat för DET innan..
Switchback assault 800 -14 som körs på 98okt och ves gold olja handlar det om.
kanske inte är något att bry sig om, men man blir ju lite fundersam när det händer..
Mvh
Last edited: