Polaris pro x 600 - 03 eller edge 700 är jag intresserad avJag är också intressearad av en pro x2 600, eller var det bara pro x du var intresserad av ? jag skulle tagit pro xen, verkar vara mycket aggresivare
Tung som ett as, kan inte hantera den xD och så är det ingen körglädje i den och så är det Köp och säljmen duger inte Mach Z:an!? :hmmmm:
Då borde du nog köpa en 380F eller en ET.Tung som ett as, kan inte hantera den xD och så är det ingen körglädje i den och så är det Köp och sälj
nu börjas det igen... det var inte det jag frågade efter?jag vill veta mer om edge och pro x? skit i om jag kan hantera den eller inte! var inte det jag ville veta!Då borde du nog köpa en 380F eller en ET.
okej vet du nå nackdelar om den ? <;Jag skulle nog valt edgen iaf.. Känns som en stabil maskin.
Om du inte orkar hantera den så är de bara att börja tränaTung som ett as, kan inte hantera den xD och så är det ingen körglädje i den och så är det Köp och sälj
låter som att du är en expert på mach-z... trippelfördommar helt enkelt.okej, nja jag hoppar typ ingeting nått puderhopp ibland, mest dikén och myrer och ängar och sånt, hur är edge 700:an i boggien? vars sitter klackarna på edgen? så ni tror edgen slår pro x:en om jag inte ska hoppa? haha buktholmen den väger ju som ett as så det är ju inge körglädje i den iaf
beror på vad man ska göra med skotern? om du ska piska led är det säkert en bra maskin (?) och om du ska burka/klättra och sånt är det en värdelös skoter!låter som att du är en expert på mach-z... trippelfördommar helt enkelt.
haha jaså.. det säger en som inte ens har kört skotern i fråga.. :aetsch:beror på vad man ska göra med skotern? om du ska piska led är det säkert en bra maskin (?) och om du ska burka/klättra och sånt är det en värdelös skoter!
haha x) vet ej om det stämmer har bara läst det och tycker det låter ganska likt mach z anhaha jaså.. det säger en som inte ens har kört skotern i fråga.. :aetsch: