Efterlyser en föredetta ägare på en Polaris iq 600rr-08

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
Efterlyser föredetta ägaren på en polaris iq 600rr -08 som finns på kalix maskiner i kalix.
ägaren skall finnas i övertorneå området och ska ha bytt in denna maskin mot en ny.

är intresserad av maskinen och ville ha kontakt med honom för att veta mer om maskinen eftersom kalix maskiner inte vet något alls.

hade varit klockrent med lite information om eventuella renoveringar/ bra att veta saker :p

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Varför inte fråga Kalix maskiner?? Dom vet ju garanterat vem som de "köpt" in en skoter av och sålt en annan till??

Annars kan du kontakta transportstyrelsen om du har tillgång till reg.nummret.

"Fullständiga ägar- och fordonsuppgifter kan du få via våra servicetelefoner eller fax. Här kan du få information om:

vem som äger fordonet
vilka de föregående ägarna är (uppgift om de två senaste ägarna kan lämnas)
fordonskatten är betald
fordonet godkändes vid den senaste kontrollbesiktningen
leasing eller kreditköp

Vill du få uppgifterna faxade till dig anger du ditt faxnummer nedan (endast inom Sverige). Uppgifterna är de samma som du kan beställa till din fax via servicetelefon 0771 - 25 25 25."

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
jag frågade återförsäljaren och han svarade bara att det var någon ung kille från övertorneå området som väntar på sin nybeställda polaris -11

såg inget regnummer på skotern när jag var och kollade på den , tänkte inte på att leta heller.
och om jag har det så måste jag sedan ringa in till transportstyrelsen för att få veta.
tänkte bara därför kolla snabbt på forumet om någon vet , hade gått mycket fortare .

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Tror faktiskt det går fortare att ringa kalix och be om regnr och sen ringa transportstyrelsen. Kan inte ta mer än 10min, om dom svarar relativt snabbt.