P pålle2 Semi PRO sledder 1 jan 2000 49 0 0 4 mar 2006 #1 Blir tokig på min Renegade 02:a Ibland slocknar alla lyserna och tankmätarn, tempmätarn och varv räknaren men maskinen går för övrigt hur bra som helst. den kan funka i flera dar till att sen inte funkar i några dar. Nån som har nått förslag??? Tack
Blir tokig på min Renegade 02:a Ibland slocknar alla lyserna och tankmätarn, tempmätarn och varv räknaren men maskinen går för övrigt hur bra som helst. den kan funka i flera dar till att sen inte funkar i några dar. Nån som har nått förslag??? Tack
K KimAlexander Välkänd medlem 14 jan 2005 894 0 16 Gällivare 4 mar 2006 #2 jordfel låter det som, kan vara glappt
S skidoorev800 Medlem 8 okt 2006 6 0 1 östersund 8 okt 2006 #3 har exakt de här felet på min rev 800 -03 har mätt spolar kollat ström överallt hittar inget fel!! fick du till de eller är de någon annan som vet va de e för fel?? på min har allt slocknat helt nu!!
har exakt de här felet på min rev 800 -03 har mätt spolar kollat ström överallt hittar inget fel!! fick du till de eller är de någon annan som vet va de e för fel?? på min har allt slocknat helt nu!!