elschema Aktiv Karibo 1986

rognas

Medlem
18 dec 2008
10
0
1
Östersund/Torvalla
Hej hopp på er allesammans!

Jag har scannat in elschemat till en Karibo -86:a i tre (3) olika filformat (jpg, gif & tif). Men jag får tydligen som vanlig medlem inte ladda upp sådana bilder till forumet så om nu någon mot all förmodan vill ha bild på elschemat så får ni maila mig en fungerande adress så mailar jag över bilderna till den som nu vill ha..;)

//Rognas
 

rognas

Medlem
18 dec 2008
10
0
1
Östersund/Torvalla
Det är en Rotax 277 säger ägaren till mig iaf.. Så jag antar att han har tittat ordentligt i manualen, för jag har aldrig hört ett så snabbt svar någon gång. :laugh:

//Rognas
 

rognas

Medlem
18 dec 2008
10
0
1
Östersund/Torvalla
Hej hopp alla elschema hungrande medlemmar.

Jag ber att få tacka för intresset och samtidigt be om ursäkt för mitt sena svar. Alla ni som har pm:at mig om schemat kommer att få det under dagen (09-01-28). Har ni inte fått det ännu så beror det på att min mailleverantör tydligen måste fundera rejält om han ska låta mig skicka dom... Men dom ÄR på väg, jag lovar..

//Rognas
 

rognas

Medlem
18 dec 2008
10
0
1
Östersund/Torvalla
Halloj i tråden..

Vet inte riktigt om detta kan vara till någon hjälp men det är värt ett försök i alla fall.. Min granne köpte en sprackans ny instruktionsbok till sin Aktiv Karibo på det här företaget. Kan kanske vara värt ett telefonsamtal till pojkarna för att höra sig för om det är mer än ett elschema som behövs för er.. Tror att han betalade en hundring för boken som levererades hem i brevlådan med ett inbetalningskort, smidigt och bra. :D

//Rognas

Mattssons Skoterservice

Telefon: 0976-10100
Besöksadress:
Industrivägen 1
VUOLLERIM

Hemsida
:
www.mattssonsskoter.se

Utdelningsadress:
Box 29
960 30 VUOLLERIM