enduro regler

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
hej nu ha inte ja sökt nå specielt mycke från tidigare trådar men de ja vill ha fram är enduro reglerna för i år allt nytt och även dom gamla reglerna och klasserna ja vill veta om specielt är motion och pro stock

Tacksam för svar

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Vad ska du med det till linus ? :)
Svemo.se borde de finnas då de har hand om mycket motorsport i sverige. kolla där

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
jo ha kika på svemo men deras sida är sämst finns ingenting om du vill veta nåt om skoter ;)
Okej, är nästan säker på att dom har hand om reglerna och sånt, har fått hem några regelböcker på skotercross eftersom jag körde motocross och hade licens hoss dom, så skickade dem ut dom med:hmmmm::laugh:

edit : http://www.svemo.se/templates/Page.aspx?id=637&epslanguage=sv här har du, du kan väl kontakta dem om regler om du är intresserad, men vad ska du med dem till ? :laugh:

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
ok ja man kan ju skicka nå mail till dom eller nåt men man tycker ju att de borde finnas på hemsidan.

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
ok ja man kan ju skicka nå mail till dom eller nåt men man tycker ju att de borde finnas på hemsidan.
Ja, de tycker man, har fått hem nån katalog från svemo förra vintern om skotercross och alla regler (eftersom jag hade svemolicens, ingen aning varför jag fick skotercross när jag körde vanlig cross), kanske vorre nått att fråga efter ?jag körde cross förut och då hade jag svemo-licens och vet att dom håller i ganska många motorsport grenar, bl.a skotercross.

och linus, vad har jag yrat i, har tagit helt fel trodde det var en polare:argh:
om du inte vet var det jag som var och kollade på f7an;)

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
haha jo kunde nästan räkna ut de ;) men ja har i allafall fått svar på varför dom inte finns på svemos hemsida och de var för att dom just nu håller på och gör lite regel ändringar men skulle komma upp på sidan inom en snar framtid så man får ju alltid hoppas att de kommer upp snart då så man vet va som gäller ;)