Enduro träningshelg

Enduro Inge

Ny medlem
20 jan 2007
4
0
1
Tärnafjällen
Hej enduro intresserade.
Vi försöker få till lite enduroträning nästa helg, 27-28/1 i Slussfors på deras bana.
Jag skulle vilja veta om det finns intresserade som är ute på den här sidan. Maskinstorleken spelar ingen roll så om nån vill pröva på lite enduro med en maskin större än 600 cc är ni välkomna. Vi vänder oss till alla nya och gamla som vill pröva på. Hör gärna av er så vi vet hur många det kan bli. Ska försöka gå in här i slutet av helgen för att se om någon svarat.
Mina tel nr 0954-23056, 070-2280620, 0730330229. Går ju bra att lämna meddelande på mobilerna om ja inte svarar. Jobbar i norge, måndag - torsdag.

Enduro Inge

Ny medlem
20 jan 2007
4
0
1
Tärnafjällen
Nu är det spikat. Vi kör träningen till helgen. Vi träffas kl halv tio och försöker komma igång vid tio. kanske hinner vi två pass på lördag och ett på söndag. Vi får se, allt beror på hur ivriga vi är. En av de anmälda förarna kommer långt ner i från plattlannä. Ljusdal alltså. alla är välkomna förare och publik allt för skoterenduron skull. Mina tel nr har ni ju ovan om det är något ni undrar över. Vi ses