FÖRSTA TRÅDEN 2009? vad gjorde ni..

fredguy

Välkänd medlem
28 nov 2008
1.086
0
36
vill bara se om jag är den meningslösaste här på forumet?

:beer::rock:

Vad gjorde ni nyårskvällen?
 

Burren

Välkänd medlem
14 apr 2008
110
0
6
34
Gävle
Nej nej nej, jag är också meninglös =)

Jag tittade på JVM när grabbarna krosssssade Ryssarna med 5-0 !!!!!, Sjukt bra match !!

Gott nytt år =)
 

MaTtti

Välkänd medlem
27 sept 2008
936
0
16
Malmberget/Gällivare
Var ute o körde skoter mellan 19.30 och 20.30 /21.00, sen kollade jag hockey. Och nyss drack jag champagne :D Ja det var väl höjdpunkterna från kvällen.
 

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
50
Leksand
thullen.se
Klev av skotern för 30 minuter sedan.
Var upp till en stuga å grillade korv å kollade på fyrverkeri.
Var riktigt tufft att se det lfrån lite höjd

Var upp å kollade om det fanns någon ved tidigare idag.
Kollade också utsikten


Man ser rätt så långt å det var bra med fyrverkeri nu vid 24:00


Skotern lastad med ved


Veden inburen


Karta i stugan


Tänt i spisen
 

Mr_Smurf

Välkänd medlem
29 okt 2006
1.913
1
38
Selet
Skotrade upp 10 pers (2 skotrar med kälkar) till Selsknösen och tittade på fyrverkerier från tornet och skickade upp en varmluftsballong.

Fick lite problem med Yamahan när variatorn gick varm, så vi fick lämna den på halva vägen och hämta den på vägen tillbaka. Men trots det lilla missödet så var alla på plats vid 12-slaget.
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Meningen var att köra skoter, åka upp på berget och kolla ner över byn på alla fyrverkerier och så, men eftersom jag inte hann få ihop skotern efter att jag monterat höjare, fatbar och längre gasvajer så blev det att åka till stan och festa med några kompisar istället.

Blev faktiskt en rätt lugn nyårsafton må jag säga, vi satt i en lägenhet i stan och drack öl och snackade lite skit bara :)
 

RilleJ

Välkänd medlem
26 dec 2008
304
0
16
Piteå
På dagen så var man på en skotertur i drygt 3 timmar med farbror.
Sen blev det tacos till middag som samme farbror tillagat :p
Käka typ hela tiden till 12-slaget, godis, marängsviss och fan och hans moster :)
Allt detta med familj och farmor&farfar! Trevligt
 

tom_20

Välkänd medlem
17 aug 2007
336
0
16
Nyköping
Började dagen med lite isåka me hojen :D Sen blev det o åka o träffa en brud o festa :beer: med henne o några kompisar till henne. Sen avslutades natten med diverse vuxenaktiviteter :bootyshake::D