Nja stanna efter Pro XR, RMK:n har väl helt okopplad boggie? Det är ju en lössnömaskin och dom längsta RMK:na brukar inte vara så roliga på led.Edge/ProX/Pro XR/SKS/RMK 00-05 är INTE resvänliga skotrar då dessa har en EXTREMT hård kopplad boggie eftersom det är ledräcers...
Men ha ha!! :laugh: hur kul kan de vara?? Fötterna ska vara i fothålkarna sen ska de bara räcka med att pilla på gasen så ska man vara uppe. Sj tycker jag de ser förj**** löjligt ut om man står längst bak på fotstegena och reser, ja mena vad är de för mening??? :hmmmm:Det hela handlar bara om att "vålda upp den"... Stå längst bak, ryck, slit osv... Men som sagt att ProX, ProXR, Edge osv har jävligt mke skidtryck. Har själv ställt om dämparna i boggie så den reser väl lite lättare men se till att ha bra lir med grejerna, byt vikter, dreva ner, ha en fräsch matta.. Jag har själv min ProX org, 44as matta.. Men det går som sagt..!
Jag har tagit bort mina klackar.. blev en grym skillnad,Nån som provat att ta bort klackarna ?
Stämmer bra det... Är ju lixom det som ska driva hela kalaset framåt i alla lägen.Rätt matta är det som gäller.
Kunde bara drömma om att lyfta skidorna över diken och sånt med min 38mm som satt på.
Nu med 44mm så åker jag på rullen nedför om jag så vill det.