i år har vi fått sjukt mycket snö här uppe, felet är bara att med min 307:a och en halv dassig 38:ans matta så fastnar jag ifall jag vill fara och klättra .. jag vill inte byta till rmk, för de nyare är inte så värst snygga, de gamla edge chassiet känns så klumpigt.. summit hade jag kunnat byta till, yamaha hade jag aldrig satt mig på och lynx, ja det talar för sig själv .. men det känns ändå som att jag vill förlänga den istället, för den är så grymt skön att köra.
nu är frågan, vart kan man köpa och hur mycket ligget kittet på ? dessutom är det krångligt att förlänga ? .. skoter är en ProX 440 -03, hade tänkt mig 345:ans matta.. följd fråga: förlängningen av tunnlen är det svåraste moment ? iaf när det kommer till utseendet .. tacksam för svar ..
nu är frågan, vart kan man köpa och hur mycket ligget kittet på ? dessutom är det krångligt att förlänga ? .. skoter är en ProX 440 -03, hade tänkt mig 345:ans matta.. följd fråga: förlängningen av tunnlen är det svåraste moment ? iaf när det kommer till utseendet .. tacksam för svar ..