Hur lång matta får man i utan att förlänga tunneln, är det 151 som gäller eller vad säger ni som gjort det?
Jag har hittat Slp, har använt Slp förut och tycker de funkade bra, men finns ju fler. Skickade ett mail till Tracksusa men har inte fått svar än. Lutar åt 151 med challenger matta alternativt Polaris serie IV. Vad hade du tänkt förlänga med?Ska inte vara några problem att förlänga till 151" blir ju bara ca 9 cm... Möjligen att det tar i stäckskyddet nån gång... Går i samma planer jag med... Hittat någon bra färlängning av skenorna?
Det är en klump, märks inte så mycket i lössnö som det gör när det är skare och du ska skråa genom skogen, då är den riktigt jobbig. Men jag gillar effekten och chassit. Provade en Swb 700 -08 i fjol, men saknade effekten och rmk-boggin. Hade jag köpt nytt idag hadde jag kollat på en längre lössnömaskin. Kanske en pro Rmk med turboSorry för ot, men jag jag måste få fråga hur FSTn går? är dom tunghanterade i djupsnö?
Jag var väldigt sugen på en sån då jag köpte 900an men fans ingen fräch ute till rätt pengar då.
Är fortfarande sugen på en...men nu är det för mycket pengar kastat på 900an för att byta skoter