Ja de är som att dom är gjorda av guld... Men dom är riktigt fina och stadiga och de är ju bra för de priset men dom borde iaf bli lite billigare...Låter mycket bra. Har fått tag på en bra 345 matta med 3,2 cm kammar. Och plåtarna köpte jag på blocket. Samma som på rinabs hemmsida.
Men jag måste säga att dom tar fet mycket pengar för dom plåtarna. Borde kostat kanske 300 på sin höjd.
Ja de är som att dom är gjorda av guld... Men dom är riktigt fina och stadiga och de är ju bra för de priset men dom borde iaf bli lite billigare...
Men de är vell nästan ingen som gör egna förlängnings plåtar, så då måste ju dom köpa...
Och rinad är då billigare än Stenmarks på förlängings plåtarna, dom kostar bara 995:-, men ja köpa dom på Stenmarks bara för att jag beställde matta där ochså, så då fick jag allt samtidigt...
När de är bara en hel plåt som man lägger på sidan av skenorna, sen så borrar man bara några hål och skruvar fast den...ursäkta om jag lånar tråden, men hur ser dina förlängningsplåtar ut där man bultar fast dom i slidesskenorna? är det som ett klamer så att du trär över dom på slideskenorna eller monterade du dom på sidan av skenorna?
Den blir säkert perfekt!