förlängnig av en poleris xc 600

kolb94

Medlem
10 mar 2010
10
0
1
tärnamo
skulle vilja förlänga min xc till 345, något tips hur man ska göra om man ska köpa en ny boggie eller om jag ska försöka förlänga den jag har

Notna_91

Välkänd medlem
15 dec 2006
268
1
16
Frösön
Bygg förlängningar till skenorna, och köp en ny matta, det är billigast iaf. Matta är ju dyrt med det kommer du ju inte undan..

CaccezE

Välkänd medlem
11 dec 2008
1.222
0
16
Piteå
Billigare att göra eller köpa förlängningar om man jämför med att köpa en längre boggie...

Ja har förlängt min och de är billigast att köpa mattan hos Stenmarks, men ja köpte förlängningar och där och betalade 1395:- för två plåtar, kanske inte de billigaste men lättast och går fortare...

Och sen så höjde jag den samtidigt med 6cm bak och 2 cm sen så flyttade ja bak boggien 2cm...

xc60098a

Välkänd medlem
1 jan 2000
302
0
16
hans skoter om det nu är min gamla är redan förberedd för förlängning slp dropbrackets bak sänkte boogien med 2,5 cm den är även sänkt fram samt inte kopplad så det skall nog bara vara att köpa slp's kit till dessa skotrar alternativt bygga själv.

jag skulle recomendera track usa's förlängning av boogie och tunnel. överlägset bäst kvalitetskänsla.

kolb94

Medlem
10 mar 2010
10
0
1
tärnamo
hans skoter om det nu är min gamla är redan förberedd för förlängning slp dropbrackets bak sänkte boogien med 2,5 cm den är även sänkt fram samt inte kopplad så det skall nog bara vara att köpa slp's kit till dessa skotrar alternativt bygga själv.

jag skulle recomendera track usa's förlängning av boogie och tunnel. överlägset bäst kvalitetskänsla.
okej tack då vet jag