Finnarna kan..

D

Deleted member 9532

Najs!

Lite komiskt att läsa det dom skriver utan att förstå det... RR goes tunturi.
haha, låter ju inte så respektingivande i mina öron.

Tunturi = Fjäll
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Ja är det samma skoter har dom byggt om den mellan bildrerna och filmen


 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
har öga för detaljer, kan inte hjälpa det jag e född sån =)
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
är inte samma skoter
Han bygge om framvagnen runt 3-4 gånger under tråden och boggien minst en gång, och då bygger han om det totalt... Dyna runt tre gånger, huven ett antal osv osv... Skrattade åt att det kändes som ett klassiskt "När man väl börjat kan man inte sluta". Han har fått ihop en hel skoter så allt eftersom ser han enskilda delar som kan ändras till det bättre, så han bygger verkligen om den oavbrutet :) Nu har jag inte jämfört dina spaningar med alla hans revisioner och du kanske läste hela tråden och vet att han har byggt om den men jag misstänker att det är samma skoter.
De är så pass lika och att någon skulle bygga en snarlik själv, filma och lägga upp filmen under en annans namn (Arskan Proto) och ge han äran känns ju snett. Så det är nog bara två olika revisoner du ser...
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Han bygge om framvagnen runt 3-4 gånger under tråden och boggien minst en gång, och då bygger han om det totalt... Dyna runt tre gånger, huven ett antal osv osv... Skrattade åt att det kändes som ett klassiskt "När man väl börjat kan man inte sluta". Han har fått ihop en hel skoter så allt eftersom ser han enskilda delar som kan ändras till det bättre, så han bygger verkligen om den oavbrutet :) Nu har jag inte jämfört dina spaningar med alla hans revisioner och du kanske läste hela tråden och vet att han har byggt om den men jag misstänker att det är samma skoter.
De är så pass lika och att någon skulle bygga en snarlik själv, filma och lägga upp filmen under en annans namn (Arskan Proto) och ge han äran känns ju snett. Så det är nog bara två olika revisoner du ser...
JHa där ser man, ang läsa tråden, nu e det så att jagf e lite halv kass på finska då så jag sket i o läsa tråden =P,, men fränt e det iaf =P
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
kollade igenom tråden nu... sorry för mitt inlägg, jag va lite väl snabb att döma :p
" hatten av"