D Dyngral Välkänd medlem 17 sept 2009 570 2 18 Luleå 28 jan 2013 #1 Någon som vet om det finns vita skidbågar / skidkrokar att köpa till som passar till SLP PP skidor?
groban Välkänd medlem 10 jan 2007 3.251 4 38 Skellefteå 28 jan 2013 #2 Hittade inga då jag köpte mina skidor, de färger jag valde mellan var blå, gul, röd, svart, orange och grön
Hittade inga då jag köpte mina skidor, de färger jag valde mellan var blå, gul, röd, svart, orange och grön
D Dyngral Välkänd medlem 17 sept 2009 570 2 18 Luleå 29 jan 2013 #3 Misstänkte tyvärr det. Går i tankarna på att låta lacka men det är kanske att be om problem med plast och kyla/värme/kyla... groban skrev: Hittade inga då jag köpte mina skidor, de färger jag valde mellan var blå, gul, röd, svart, orange och grön Click to expand...
Misstänkte tyvärr det. Går i tankarna på att låta lacka men det är kanske att be om problem med plast och kyla/värme/kyla... groban skrev: Hittade inga då jag köpte mina skidor, de färger jag valde mellan var blå, gul, röd, svart, orange och grön Click to expand...