Hej!
Jag undrar om någon vet hur hög (låg) effekt det är i dagens nya Rotax 503r??
Och hur stor skillnad är det mot den vattenkylda 494:an, jag är väl ingen direkt fartdåre men lite vill man att det ska fläkta runt öronen (och inte bara från fläkthjulen!!)
Tänkte på Lynx Enduron rer som finns med 494 i sverige men den fläktkylda enduro F 500 som finns i Finland.
En fläktkyld skoter är ju 10 ggr enklare att meka med, och det måste man oftast..... Åtminstone någon gång per vinter.
10 cm snö utanför fönstret...... snart så....
Jag undrar om någon vet hur hög (låg) effekt det är i dagens nya Rotax 503r??
Och hur stor skillnad är det mot den vattenkylda 494:an, jag är väl ingen direkt fartdåre men lite vill man att det ska fläkta runt öronen (och inte bara från fläkthjulen!!)
Tänkte på Lynx Enduron rer som finns med 494 i sverige men den fläktkylda enduro F 500 som finns i Finland.
En fläktkyld skoter är ju 10 ggr enklare att meka med, och det måste man oftast..... Åtminstone någon gång per vinter.
10 cm snö utanför fönstret...... snart så....