Formula delux

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Formula delux (BILDER SISTA INLÄGG!)

Nu står hon i garaget, en Skidoo formula delux 500 -98 som har 340mil i baken (knappt inkörd :rolleyes:) Är körd av en tjej så den lär knappast va sönder hoppad... Snuskigt fint skick syns inte att den är använd :D:D:D:D
 
Last edited:

ToBe_

Välkänd medlem
21 dec 2005
124
0
6
valbo
Nu står hon i garaget, en Skidoo formula delux Är körd av en tjej så den lär knappast va sönder hoppad... Snuskigt fint skick syns inte att den är använd :D:D:D:D

varför kan inte en tjej hoppa? finns nog tjejer som hänger av många killar i luften och på leden eller banan;P tycker de är synd att folk skrivertjejkörd osv...:)
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Tog lite kort i kväll, tyvärr så var det lite mörkt men skit samma
Var lite anorrlunda mot för vad farbrors gammla et, kändes som man fick en spark i röven när man tryckte lite på gasen...

Fick med en enkeldyna ochså men har inte satt på den än..





 
Last edited:

GLS

Välkänd medlem
13 dec 2005
572
0
16
Ser ju ny ut (om du tar bort klistermärkena)! Vad är det som skiljer en delux från en icke delux, är det elstart och back eller?
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Ingen aning, skulle tro det.. Har inte hunnit dra loss klisterlapparna än, det är sånna där så dom ser att man har betalat för att få köra.
 

Jehan

Medlem
21 okt 2006
8
0
1
Lyxbacken
Shena pontus, jag har oxå en Ski-Doo formula 500 dlx-98 :D kan du ta em bild på din i motor utrymmet å skicka till mig om det är möjligt? eller bara lägga ut en?:)

//Jehan
 

roob

Ny medlem
6 jan 2006
2
0
1
Mora
Sv: Formula deluxe

Jag har en likadan förutom en lägre ruta, styrhöjare och högre boogie.
Men vad sitter det för matta på din? Jag har 25 och det suger ju rejält i lössnöåkning.
Annars en mycket rolig ledskoter som hänger på värre maskiner bra.
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Ingen aning, skulle tro det.. Har inte hunnit dra loss klisterlapparna än, det är sånna där så dom ser att man har betalat för att få köra.
Leddekaler på rutan (ditsatta av tant) är ett väldigt bra tecken.. :)

Kör Formula deluxe 700 -01 som funkar klockers (än så länge), hoppas du blir nöjd!

Ser att du skrivit delux, men den heter ju faktiskt De Luxe (enligt texten på huven)..
Var lite besvärligt för mig att hitta på blocket då jag letade efter min, det stod Dlx, delux de luxe osv..
Ursäkta rättstavningspladdret! :D
 
Last edited: