Forumet går trögt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Är det bara för mig eller finns det andra som också tycker att forumet har blivit jävli** trögt. Typ när man ska kolla "Nya inlägg" så tar de skit lång tid innan det händer nått eller när man ska gå in i nån tråd och kolla så tar det också evigheter.

Tokig

Välkänd medlem
1 jan 2000
698
1
18
Västerbotten
Ja ibland är Forumet riktigt seget. Samtidigt är Snowrider också segt medans andra sidor är som vanligt. Gå de under samma server?

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Jo jag håller med. Ibland får jag t o m ett felmeddelande. Det har nu allvarligt börjat påverka mitt trollande.

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
För mig har Snowmobile siten gått jätte trögt/långsamt under i princip hela senaste månaden och jag har också fått sidan kan ej visas då och då.
Ibland kan det ta flera minuter att ladda upp sidorna.

Min uppkoppling : 10 MBit/s Fiber ( Telia ).

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

.

Last edited:

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
För mig har Snowmobile siten gått jätte trögt/långsamt under i princip hela senaste månaden och jag har också fått sidan kan ej visas då och då.
Ibland kan det ta flera minuter att ladda upp sidorna.

Min uppkoppling : 10 MBit/s ( Telia ).

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

.
Ja, stämmer väldigt bra in på min upplevelse också...
För forumet ligger inte hemma hos nån privatperson va? Skulle förklara varför sidan inte ens hittas ibland... Men ja även i övrigt så går den fruktansvärt trögt...

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.213
1.046
113
Stora Blåsjön
Frågan är vad det beror på? Är det seg uppkoppling där servern står eller är det servern som är klen?
Behövs en värre server så skicka ett PM, kan inte ha det såhär!

E

ejwbegysv

Ny server och nytt serverhotell är på G, så håll uuuut...

Om ca 1-2 veckor skall flytten vara klar!

Status
Stängd för vidare inlägg.