Freeride/Backcountry X - A-arm. Samma?

K

kenth

Vi var ute på en lite längre tur i dag och letade friåkningsytor.Vi var 4st och jag låg sist. Det hade blivit kväll och var mörkt. Svängde av leden in på en minimyr och drog ett par snabba svängar i pudret och svängde tillbaka mot leden Körde in i en sten i ca50 knyck. Jag flög av skotern rakt fram och skotern for in i ett träd åt höger. Vänster a-arm blev ett V och jag körde för första gången med nya skyddsvästen, vilket jag är tacksam för:nod:. Jag studsade ett studs på leden och vidare ut i lössnön med huvudet före. Tappade luften och hela hjälmen packad med snö tog jag mig upp halvt i panik i blindo. Måste sett jävligt roligt ut:biggrin1:. Nu till frågan.
Jag måste få tag på en vänster a-arm till en 2011 Renegade Backcountry X med ställbar spårvidd. Spårvidden är den samma som på Freeride så det borde väl vara samma? Och eftersom det är rätt många som köpt Freerides så borde det väl vara en lagervara med a-armar? Är det någon som vet så här på rak arm någon ÅF som har dem i lager? Har bokat stuga i Vemdalen tor-sön nästa vecka så det är lite bråttom. Tacksam för svar så fort som möjligt!

K

kenth

Ringde runt till de flesta idag och ingen hade på hyllan. 36st i lager i Finland. Beställd och hoppas som fan att den kommer till torsdag.