frestelsen...

rydde

Välkänd medlem
1 jan 2000
425
5
18
47
Luleå
...blev helt enkelt för stor denna sommardag så jag var tvungen å köra lite gräsrally med summiten! }> Och ack, köra skoter var ju precis lika skoj som jag ville minnas... buuuhuuu, snyft, varför skall man behöva genomlida dessa gröna årstider!? :'(
 

Båckastomper

Aktiv medlem
1 jan 2000
78
0
6
36
Piteå
näe sommaren suger!!! ja testa igår köra en sväng me sm 300:an över en liten tjärn men de sluta i katastrof. tror inte den är byggd för vatten :p
 
S

Se_Rider

Jepp frestelsen blir alldeles för stor, men jag fick chansen å vara å köra några km för 2 veckor sen :) Lynxen flöt som en båt på vattnet :D
 
M

MC600-03

mmm, har spenderat de varma sommarkvällarna med att kolla Slednecks...}>
Så då är man ju lagomt taggad till premiärturen, lär väl bli en stor kvadd till följd av överladdning..
 

The Titan

Välkänd medlem
1 jan 2000
138
0
6
Hehe ja dessa skoter filmer går varma så här på sommaren medans älsklingen gömms under gult och grönt pollen. Det är så man skäms när man ser den gömmd i mörkret.

När kommer snön????????????
 

atrox

Medlem
1 jan 2000
6
0
1
Nora Sverige
Det sprätter i kroppen på fler märker jag.
Tänkte leka lite med min gamle TrailCat men den startade inte.
Det känns bra när min dotter blev ledsnare än jag, då vet jag att jag är far till henne...
Vi fick ta båten ut på sjön istället.
*suck*
 

mickE

Välkänd medlem
1 jan 2000
704
0
16
nu längtar man till premiären:) Men nu snart är det september och då är det inte långt kvar:) Tänk när de första flingorna kommer:)

Innan ska jag hinna sälja skotern och köpa en nyare:) längtar