Åker på en kort polaris edge 700 03 just nu men vill byta maskin till en som tar sig bra i puder på ängar och även kunna utmana halvbranta kullar.
Har lite frågor om dessa maskiner.. Hur långa är de?
Crossfire 7
Renegade 600
och är F7orna 307 långa?
Jag har läst på forumet att F7orna tar sig bra både på led och lössnö, kanske skulle räcka för mig om jag vill ha bang for the buck!? För crossfire och M maskinerna kostar lite mer än en kort F7a.
Men åter till långa skotrar; Crossfire och Renegade som är crossovers, finns det en stor skillnad förutom effektmässigt och körställning som någon känner till?
Ge gräna andra förslag på crossovers/korta skotrar som tar sig bra överallt.
Angående Renegadens låga bensinförbrukning bryr jag mig inte så mycket om då jag hellre skulle sitta på en som tar litern mer och tar sig fram där de tar stopp för skidoon
mvh John
Har lite frågor om dessa maskiner.. Hur långa är de?
Crossfire 7
Renegade 600
och är F7orna 307 långa?
Jag har läst på forumet att F7orna tar sig bra både på led och lössnö, kanske skulle räcka för mig om jag vill ha bang for the buck!? För crossfire och M maskinerna kostar lite mer än en kort F7a.
Men åter till långa skotrar; Crossfire och Renegade som är crossovers, finns det en stor skillnad förutom effektmässigt och körställning som någon känner till?
Ge gräna andra förslag på crossovers/korta skotrar som tar sig bra överallt.
Angående Renegadens låga bensinförbrukning bryr jag mig inte så mycket om då jag hellre skulle sitta på en som tar litern mer och tar sig fram där de tar stopp för skidoon
mvh John