Fusion 900 -05 350mil?

Polaris86

Välkänd medlem
4 okt 2009
182
0
6
Borlänge
Tycker det låter som lite väl lite mil på skotern, samt den verkar inte vara i kalas skick, tänkte på värdet 45500? är inte det lite väl mycket begärt.
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Generellt verkar det som att skotrar med stora motorer ex Polaris 900, Ski-doo 1000 körs lite och framförallt av äldre så jag ser det inte som orimligt.
 

Blaeckvard

Välkänd medlem
1 dec 2008
598
0
16
Viksjöfors
Är min polare som säljer och det är ärliga mil!..
Måste bli av med den snabbt pga nyköp.

Jag tycker det är kalas skick med bla nylackad huv för 1 månad sen

Köpte den för 46. Lacka om huv, slutburk, ned drevning & fatbar.
 

Beasten

Välkänd medlem
26 feb 2007
1.012
0
16
NJURUNDA
Vad han köpte den är helt ointresant för en köpare. Däremot är det av intresse att veta varför huven är omlackad om den nu är så bra skick i övrigt. Slutburk minskar värdet, eftersom grannarna hatar en....drevningen kan ju va bra om man vill ha det...fatbar hmm ja kan också va bra men tyvärr inte så snyggt. Men 45k är väl rimligt om man vill ha en Fusion 900....men finns ett gäng till salu så vill man sälja snabbt får man gå ner i pris på det
 

mojjemu

Medlem
24 nov 2006
32
0
6
350mil på en -05:a är inte speciellt ovanligt.
Min Rmk från samma år har inte gått 350 mil heller och om man tittar på nätet så är det inte så ovanligt att dom gått under 300 mil också!
 

Polaris86

Välkänd medlem
4 okt 2009
182
0
6
Borlänge
Vad han köpte den är helt ointresant för en köpare. Däremot är det av intresse att veta varför huven är omlackad om den nu är så bra skick i övrigt. Slutburk minskar värdet, eftersom grannarna hatar en....drevningen kan ju va bra om man vill ha det...fatbar hmm ja kan också va bra men tyvärr inte så snyggt. Men 45k är väl rimligt om man vill ha en Fusion 900....men finns ett gäng till salu så vill man sälja snabbt får man gå ner i pris på det
Va lite det jag undrade varför, tycker allt det där sänker värdet.