Göra affär med Terrängmaskiner i Sundsvall

mickesmaskin1

Medlem
30 jul 2015
6
0
1
Skellefteå
Är de ngn som har erfarenhet av att handla av Terrängmaskiner I Sundsvall?

Dom har en maskin å ett pris som ä intressant men jag vill handla av ett företag som ställer upp även efter affären å vet inget om denna handlare.

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Har haft Terrängmaskiner och Emil som ÅF flertalet år. Kanonservice och inga problem med verkstad när man handlat av dom. Bara gott att säga om dem.

torbjorn

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.526
9
38
Sundsvall
Som sundsvallsbo kan jag instämma i att man inte behöver vara rädd för att göra affärer med Terrängmaskiner, det är en gammal stabil och pålitlig firma. Kanske anses de vara lite dyra på reservdelar och tillbehör men det må vara hänt.

Och så förväntar de sig lite grann av gammaldags ömsesidig hederlighet i kundkontakterna - inte så att man lismar in sig och anser att "kunden har alltid rätt", utan de tar sig rätten att vara vrånga tillbaka om en kund är orimligt vrång och besvärlig. Det lönar sig att vara trevlig mot dem!

mickesmaskin1

Medlem
30 jul 2015
6
0
1
Skellefteå
Tack för svaren, verkar vara ett företag i min smak, sagt är sagt och ett handslag gäller lika bra som ett skrivet kontrakt.

Last edited:

jolpa

Välkänd medlem
24 jan 2010
720
3
16
sundsvall/NJURUNDA
Terrängmaskiner i Sundsvall är min absoluta favoritaffär utan tvekan. Emil är en riktigt härlig kille som lägger stor vikt på personlig service enligt min erfarenhet. Finns endast en negativ sak att säga om terrängmaskiner och det är att det finns en herre som är otroligt seg med datorn och lite allmänt vimsig. Annars rekomenderar jag dom starkt och före andra.