Hej någon som vet vart man kan få tag på en längre gaswire? Har ju högt styret nu . Men den är för kort :bawling:måste ta bort hela skiten. Går de inte o dra ur den i hölljet
Eller så gör du som mig, förmodar att det går att göra likadant på din iaf.. Du tar isär vajerblocket (där vajrarna går ihop från förgasarna till en vajer) och sen byter du ut vajern som går ifrån vajerblocket och upp till gashandtaget till en längre.... Billigt, enkelt och snyggare än en gasvajerförlängare
Detta tips fick jag här på forumet och det funkade skitbra
Var vajerblocket ihopskruvat på din skoter ? Jag skulle också göra så men jag fcik inte upp lådan, ville inte bryta i den med nånting, och några skruvar fanns det inte.
Var vajerblocket ihopskruvat på din skoter ? Jag skulle också göra så men jag fcik inte upp lådan, ville inte bryta i den med nånting, och några skruvar fanns det inte.
Den är säkert ihoplimmad, men du har ju endå en skarv mitt på, bara ta en vass kniv och sätta emot skarven och knacka lite försiktigt så ska det gå, så gjorde jag och jag förmodar väll att dom flesta vajerblock är ihoplimmade så