Idag när ja skulle och hämta en kompis me skotern så blev lyset knäppt. Låg ca 70 efter älven med hellyset på och helt plötsligt tappa de typ all effekt och lyser 2-3m framför mig. Slår på halvljus och har lika lite effekt på de. Sen kolla jag på mätarn och då har ljuset där också blivit svagare.
Fortsätter att köra så kommer lyset tillbaka men tappar effekt lika fort igen. Så där håller det på av och till tills jag är hemma, ibland har ja full effekt ett längre tag och i bland blinkar de nästan.
Hoppas på att det är bättre när jag ska köra hem honom men inte det. Samma visa. När den stod på tomgång på gården så var de skit svag lyse men helt plötsligt var de normalt igen i 2min sen ble vde svagt igen.
Såg också att baklyset tappar effekt sammtidigt som framlyset.
Vad kan de vara ??
Fortsätter att köra så kommer lyset tillbaka men tappar effekt lika fort igen. Så där håller det på av och till tills jag är hemma, ibland har ja full effekt ett längre tag och i bland blinkar de nästan.
Hoppas på att det är bättre när jag ska köra hem honom men inte det. Samma visa. När den stod på tomgång på gården så var de skit svag lyse men helt plötsligt var de normalt igen i 2min sen ble vde svagt igen.
Såg också att baklyset tappar effekt sammtidigt som framlyset.
Vad kan de vara ??